flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Заступник голови ООАС взяла участь у розробці психологічного курсу для суддів

10 лютого 2017, 15:10
 
09 лютого 2017, 14:32

Суд продовжив зупинення провадження по справі щодо скасування запису про реєстрацію секретаря Затоки

 

Сьогодні у Львівському регіональному відділенні Національної школи суддів України проводився тренінг для суддів на тему: “Психологічна адаптація до суддівської діяльності”.

Для проведення тренінгу із впровадження курсу психології для суддів запрошено заступника голови Одеського окружного адміністративного суду Еллу Катаєву, провідного наукового співробітника, психолога Національної школи суддів України Ганну Савченко, суддю Деснянського районного суду міста Києва Валерію Бабко та головного спеціаліста із забезпечення зв’язків зі ЗМІ Апеляційного суду Івано-Франківської області Людмилу Безусову-Попович.

Метою тренінгу було формування викладацького складу Національної школи суддів України для проведення в межах підготовки суддів стандартизованого курсу з психології.

Важливим є те, що серед потенційних тренерів курсу – як судді, так і професійні психологи, що дозволяє сформувати унікальні тренерські команди, які поєднують досвід одночасно двох професій. Саме це дасть можливість упродовж викладання зазначеного курсу ознайомити слухачів із засобами та способами попередження конфліктів, професійного вигорання та для підвищення стресостійкості, зокрема під час виконання посадових обов’язків.

Вітальними словами тренінг відкривали директор Львівського регіонального відділення Оксана Польна, начальник відділу міжнародного співробітництва Національної школи суддів України Тетяна Пустовойтова та менеджер проекту “Освіта суддів для економічного розвитку” Ігор Осика.

Під час заходу майбутні тренери провели самопрезентацію та виконали психологічні вправи. Окрім цього, до уваги суддів була представлена міні-лекція з теми тренінгу, після якої були сформовані висновки, які в подальшому матимуть вплив на розробку змісту та проведення курсу.